anna_nosach если будет повышаться интерес и спрос, то может постепенно и навстречу зрителям организаторы будут идти.
А як буде підвищуватися інтерес, якщо не йти назустріч глядачам? Прийти на ковзанку в робочий час неможливо. Дивитися трансляцію в жахливій якості теж ніхто не буде, якщо це не супервіддані фани або родичі-друзі, які готові терпіти, аби тільки побачити наших спортсменів. Це не 2000-ні, коли вибору не було: українських видів спорту, які опанували нормальну трансляцію, вистачає.
А щоб саме собою щось розкрутилося, має бути якийсь шалений збіг обставин. У більшості випадків піар - це величезна праця.
anna_nosach Как вы думаете, популяризация ФК через рекламу соревнований для привлечения бОльшей аудитории зрителей будет эффективна для развития и позитивных изменений в этом спорте? Или нет смысла привлекать болельщиков, пока система изнутри не меняется?
Звісно, буде. Глядачів переважно не хвилює, що там за система (не кажу про постійних фанів, а, скоріше, про casual fans, які мали б складати більшість аудиторії). Для них головне, щоб було цікаво. А, незважаючи на те, що загальний рівень у нас не такий і високий, порівняно зі світом, ми маємо досить харизматичних та цікавих фігуристів і фігуристок, а також історій, які здатні привертати увагу.
Реклама - це не обов'язково якісь сітілайти чи ролики на ТБ, в які треба вкладати великі гроші. Це може бути й щось значно простіше, особливо на цьому етапі. Наприклад, елементарні медійні матеріали (тексти, відео, фото - головне, не сухі офіціозні новини канцелярською мовою). В нас є журналісти, які хочуть і можуть висвітлювати подібні події, але з ними також треба вміти взаємодіяти та йти назустріч. Плюс соцмережі, певна річ - без них зараз ніяк.
Безумовно, коли є результати й досягнення, розкручувати спорт легше - медіа та спонсори й без участі федерації піаритимуть фігуристів, якщо захочуть (хоча теж не факт. у нас є досить багато чемпіонів, про яких ніхто не знає). Але без вкладу федерацій та інших організацій, які об'єднують людей спорту (а ще гірше, якщо ці самі організації навпаки, створюють перешкоди), це надскладна задача.
На жаль, глядачі - як постійні, так і потенційні нові - наразі не є пріоритетом федерації. Цим більше переймаються люди ззовні (що насправді добре, але все має працювати в комплексі).